czwartek, 23 czerwca 2016

[Wywiad] Lucrezia: Nie zaniedbuję swojego normalnego życia...

LUKREZJA: NIE ZANIEDBUJĘ MOJEGO NORMALNEGO ŻYCIA Lukrezja Roberta Di Michele oraz Federico Russo są bohaterami serialu Alex & Co, w którym wykonują odpowiednio role Lindy Rossetti i Sama Costa. Są bardzo zajęci — biegają z jednego miejsca do drugiego, mimo że są bardzo młodzi. VelvetBody przeprowadziło z nimi wywiad z okazji 15. edycji Dnia Pomocy organizowanej przez Fundację Onlus Ghirotti, w którym wzięli udział aktorzy, wpierając szpital Gemelli w Rzymie. W wywiadzie dowiemy się między innymi: Czy obsada „Alexa i Spółki” ma czas dla swoich przyjaciół, rodziny? Jakie uprawiają sporty? Jak planują się rozwijać w przyszłości? Zapraszam do rozwinięcia postu.



JAK WEDŁUG CIEBIE SPORT JEST WAŻNY DLA ZDROWIA?

Lucrezia: Sport jest ważny. Myślę, że każdy powinien go uprawiać przede wszystkim, aby zapobiec chorobom, ale również, aby poprawić swoje wnętrze, bo sprawia, że czujemy się dobrze. Mogę powiedzieć, że sport to dla mnie sposób, aby zostać razem. Jest on najlepszym prezentem dla mojego zdrowia.



SPORT JEST JEDNAK ZABAWĄ DLA NASTOLATKÓW W WASZYM WIEKU.

Federico: To świetna zabawa, zwłaszcza jeśli chodzi o zespoły sportowe. Chcę dzięki temu nawiązywać kontakty z innymi ludźmi, jest to sposób na pokonanie barier, takich jak nieśmiałość. Na przykład, będąc częścią zespołu, bardzo cieszy mnie ciepło, które okazują mi rówieśnicy. Sport to nie tylko zabawa wiąże się on z innymi rzeczami. Ćwiczę piłkę wodną, chodzę na siłownię, myślę także, aby zacząć pływać. W siłowni jestem sam, więc nie pasjonuje mnie to, aż tak bardzo. Spędziłbym całe życie, grając w zespole sportowym!

POWIEDZ CO LUBISZ ROBIĆ LUKREZJO

Lucrezia: Kiedy byłam mała, uwielbiałam balet. Przeniosłam się do Rzymu, by uczęszczać do National Dance Academy, a teraz poświęcam czas również współczesnym tańcom Viva Styla. Regularnie chodzę na siłownię i dużo biegam na bieżni. Lubię też grać w siatkówkę z przyjaciółmi i chodzić na długie spacery.

JAKIE SĄ WASZE KOLEJNE PROJEKTY?

Lucrezia: Kręcimy serial dla Kanału 5, który zobaczymy we wrześniu. Mamy również zamiar zacząć uczestniczyć w trzecim sezon Alexa i Spółki.

Federico: Poza Alexem i Spółką, gram w serialu dla Rai. Mamy nadzieję, że ten serial odniesie sukces.

Macie wiele obowiązków, ale czy macie czas, aby być „normalnymi” nastolatkami?

Lucrezia: Oczywiście. Nie chcę, aby ominął mnie ten okres życia: przyjaciele, rodzina, oni są częścią tego wszystkiego. Energia rodzi się stamtąd, ja nie mogę nic na to poradzić.



Federico: Zgadzam się i podpisuję się pod twoimi słowami.




JAK PODOBAŁ WAM SIĘ WYWIAD?



@Katie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz